Elizabehtimiz gece uykusuna gecis 4 5 cok erken degilmi. O aylarda kizim 8 8 bucukta gece uykusuna gecerdi. Yani okuduklarimi yanlid anlamadiysam. Gunduzleri bi muddet uyutmamaya bakin geceye saklasn uykusunu , yada gunduzleri 2 kere uyutun sadece gerci cokta kucukmus daha 3 kez falan uyumak ister o saatlerde. Belirli saatler yapin o saatlerde uyutun uyumadiysa o uyku saatini gevin bi sonrakine kadar beklesn hep duzen yapmaya calisin. Gece uyku saati de dedigim gibi 8 den erken olmasin bence. Geceleride kucakta uyuyorsa ayakli salincaklar var yatar pozisyonda olabilen ben cok kullandim onu kullanabilirsiniz orda sallarsiniz uyuyunca alirsiniz