Lokumcuk Durum bu kızlar. 1 yıla kadar olmaması normal diyorlar ama bilemedim. Var mı benim gibi olan?
Gizemela Lokumcuk 6 aylık olduk bizde hala olmadım :/ sürekli gene hamile kalırsam diye korku var içimde korunsak da bu korkuyu atamıyorum
Elizabehtimiz Bende 7. Aya kadar olmadim 2 gun oldu biteli normalmis bole olmamak icinizi ferah tutun
Encarta İlk çocuğumda bir yıl adet olmadım. Doktor normal demişti. Şimdi de 10 ayı geçti hala adet olmadım. Bekliyoruz bakalım 😁