Hanımlar
Merhaba çok şükür biz atlattık ilk disimiz çıktı ve 3 kişide olsa( hastalık zamanı 3 kişi.yeterli 🤣🤣🤭) hatira olsun diye diş buğdayımızı yaptım 🙈😇 ilk disim yazılı masa örtüsü ve flaması vardır. Düşünen varsa yapmayı, ihtyaci olan degerlendirsin derim fiyatıda tanesini 8 tl den yani 2 sini 16 tl den vermek.istyorum birileri faydalansın diye. Kargo ucreti 7 tl dır almak isteyenlerin bilgisi olsun 🤭🙈