Kızlar merhaba,
Korona testi eşimin ve benim pozitif çıktı. 7 aylık bebeğim var olabildiğince eldivensiz ve maskesiz dolaşmamaya özen gösteriyoruz. Ben ağır geçiriyorum bu süreci😔 Sizce bebeğe de test yaptıralım mı ilaç vs kullanılıyor mu ? Doktorumuz yaptırmanıza gerek yok ilaç kullanamıcak çünkü dedi yaptıran var mı ilaç vs kullanan