esrerkn bence en doğrusınu yapıyorsun,ensesi gögsu sıcaksa aynem devam canım.benim evimde 24 25 derece oğlum 4 aylık 1 aydır pazen diktirmiş teyzem çift katlı onu örtüyorum uyanınca hep üstü açık oluyor ona rağmen sıcacık sende sürekli kontrol ederek bulursun