esmerayes YigtnAnnesi benim oglum uyurdu gece 11de yatirirdim sabah 9 10a kadar hic uyanmazdi bu ay boyle oldu gecer insallah huy olarak kalmaz
Arifeeee Ilbilge ben uyuduğu zamanlar besigine bırakıyorum. Gece emmek için uyandığında da besigine koyuyorum ne Aman çok huysuzlandi o.zman alıyorum yanıma. İnşallah çok uzun sürmez bu durum
Arifeeee YigtnAnnesi beşiğinde uyursa bırakıyorum ona gece uyandığında uyumazsa alıyorum yanıma. İnşallah alismaz