SNCK benim kızım 10 aylık hala ilk günkü huyunu sürdürüyor uykuyu sevmiyor ve ağlak bir bebek ,Aynı şeyleri bende yaşadım ama İnan ki yanlız büyütmen en iyisi kendi bildiğin gibi kimse karışmadan evet zor uykusuzluk açlık yoruyor ama eşinden de yardım iste 1 saat te olsa uyumaya çalış hepsi geçecek bir süre sonra alışacaksın ,gaz sorunu bitecek diş sorunu başlayacak bu döngü böyle gidiyor ,Akıl vermek gibi algılama lütfen sabrın taştığı zamanlar çık balkona bi hava al bırak ağlasın ağlamak ciğerlerini açar sen kendini iyi hisset ilk önce moralini bozma benimki 10 aydır uyumuyor doğru düzgün ama gelişimi iyi şükür 🙏 Herşey geçecek Rabb’im hepimizin evladını korusun 🤲