6 aylık olduk son 1 aydır yaşadığım uykusuzluk sanırım 1 yıllığa eş değer öyle yoruldum ki ama küçük hanımda hiç bir sorun yok. Gece 12de uyuyor 2.5 da bir kalkıyor ve 5e kadar asla uyumak ne mümkün zor bela 5 de uyuyor hop 6da uyanıyor ve günaydın
ya da 12-1 de uyuyor ve tam 45dk - 1 saat arayla uyanıyor aç olmadığı halde meme istiyor 30 dk en aşağı memede kalıp memede uyuyor beşiğe koyduğum an Mahalleyi ayağa kaldıracak desibelde ağlamalar başlıyor. Ha buna rağmen Gündüz uyuyor mu ? Hayır 1 kez 1 saat kadar uyuyor bir kez memede kestiriyor yarım saat ona yetiyor. Tek başıma bakıyorum eşimde yok Yanımda geceleri o kadar zor oluyor ki bazen emzirirken olduğum yerde kendim devriliyorum gözlerimi aşık tutamıyorum ne yapacağımı şaşırdım
herşeyi denedim uyumuyor
gece gündüzü biliyor 5. Aya girene kadar akşam 9 da yatar ertesi sabah 6-7e kadar kalmazdı ben biberon verirdim ya da emzirir geri yatırırdım hemen devam ederdi uyumaya ne olduysa son 1 ayda oldu. Diş yok diş belirtisi bile yok ne olur yardım edin bunun bi çözümü yok mu uyku eğitimi nasıl verebilirim kendim ne yapmalıyım