Hiwarab benim oglum değil kundak ellerini orttürmuyor bile hatta bi kaç yarım kundak denedim çığlık çığlığa kıvranıp ağlıyor o eller mutlaka dışarda olacak😂 bu yüzden hala gece uykusunda eldiven kullanmak zorunda kalıyorum gözlerine zarar vermesinden korkuyorum😢