1.5 yaşında oğlumun yumurtalik ve kasık taraflarında pişik oluştu çok kizarikti geçmeye başladı ama benek benek kızarıklık kaldı oda sanırım yanma ve kaşıntı yapıyor uykusunda bile bezini çekiştiriyo zeytin yağı kantaron yağı felan sürdüm kasntısını yanmayı alsın diye pudra serptim. Neler yapabilirim aynı durum başına gelen var mı acaba?