praqun Alimentum mama kullanıyoruz bir aydır ve daha da kullanmamız gerekiyormuş. Mama için rapor nasıl alınıyor bilen var mı? Çocuk doktorumuzun yazması yetiyor mu yoksa alerji bölümüne mi gitmemiz gerekiyor?
KeremTalha_4153 praqun allerji bölümüne veya çocuk gastrolojiye götürmeniz gerekiyor. Bize çocuk gastrolaji verdi.
Ltfy praqun bizde 8aydır pregomin as kullanıyoruz. Bize direkt kendi çocuk doktorumuz raporladı. Alerji bölümüne gitmene gerek yok canım. Hatta rapor üzerinde yeni oynamalar ysptık ölçeği yükseldiği için. Doktorumla görüş istersen.
Synmannesi praqun tamam. Canım similac alimentüm kullanıyorum sizde onu yazmışsınız kilo aldırıyormu bebeğinize bu mama kilo aldıran mama mı merak ettim yeni başladık biz
Synmannesi praqun Teşekkür ederim canım ben de 500 gr aldı ama daha bu ay tam net vermeye başladım inşallah güzel kilolar alır Allah razı olsun
praqun Synmannesi ben de korkmuştum kilo aldırmazsa diye ama normal galiba. Benim kızım çok iştahlı bir bebek değil belki sizin daha iyi alır bu ay
Prensescik praqun cocuk gastroloji vermişti rapor neocate tadı cok kötüydü yine 8 ay içti cocuğum bu ay normal devam sütüne geçtik şükür alerjisi geçtiği için biten yumurta beyazı riskli bizim için inşallh sizinde geçer bian önce
Alpaslaninannesii Prensescik canim test mi yaptirdin sanirim benim pglumdada aut alerjisi var 4 aylik egzama ve mukuslu kaka var 1 aydir inek sutu diyetine girdim 1 haftadir iyidi egzamalar azaldi mukus devam Ediyor dun katmer yedim hemen kizarmis karni
Prensescik Alpaslaninannesii test yaptık öyle cıktı döküntü mukus vardı şuan döküntü yok arada mukus oluyor onuda doktor önemli değil kan olmasın yeter dedi