Karyakrcr Yulaf süt yapar ama her öğün yenecek kadar faydalı değil. Sütün miktarı tamamiyle her kadında farklı ve meme dokusu nedeniyle süt tutma kapasitesi var. Bebeğiniz emmiyorsa 1,5-2 saatte bir sağımlarla baslayın, sık sagım arz talep dengesini yeniden düzenler. Ve sürekli bilinçaltınızı telkin edin, sütüm var bebeğim emiyor ve büyüyor gibi. Aynı şeyi bebeğiniz gece uykusundayken kulagına sütü emiyorsun doyuyorsun büyüyorsun gibi güzel olunlu sözler. bol bol su için, şekerden karbonhidrattan uzak durmaya calısın ceşitli beslenin hurma kuruyemiş tahin incir soğan sarımsak ıspanak havuc bamya balık et yumurta bulgur dereotu yeşil soğan sarımsak ( abartı yemeden dengelice bu besinleri tüketmeye çalısın, yeşil salata yanına balık gibi) ve bebek uyurken biraz dinlenip sonra sagım yapın. Hiç stoklama derdine düşmeden sagım yapıp ilm baslarda mamayla desteklersiniz süt dengesi tekrar kuruldugunda stoklarsınız. Ama naçizane 4. ay atagı gelmeden emzirme danısmanlarından destek alıp meme reddinin sebebini bulup çözmeniz. küçükken daha kolay.