Yigitayaz ya az once bir baska posta yazdim. Yapmayin, haklisiniz cok stresli bir durum. ama sakin kalin. Ben de gectim o donemden. Oluyor oyle donemler. Birakin yemesin, mideleri ne kadar ki. Sadece istahini kapatacak seyler vermemeye calisin mesela inek sutu gibi sut iciyorsa o istah kapatir tok tutar uzun sure ve besleyiciligi az. Eger blw usulu gitmiyorsaniz o da onemli birsey. Blw’ye baslayin kendisi yesin, birakin ellesin minciklasin, doksun. Bireysellesmeye basliyorlar. Hep iki secenek sunmaya calisin, bunu mu istersin yoksa bunu mu diye. kahvaltida illa yumurta yemese de olur sebze verin ceviz verin kirmizi biber verin.eger postu bulursam sizi altina ekleyeyim, birkac tavsiyem daha vardi. yeterki sakin kalin, zor ama sonu guzel oluyor.