AyseLinam 2 ay 1 haftalık kızım 3 gündür kaka yapmıyor doktora götürmek gerekir mi bekleyin mi ya da zeytinyağ tarzı birşey içirsem zararlı olur mu ?
Mrvee00 AyseLinam Benimde aynı durum 3 gündür yapmıyor ama normaldir diye düşünüyorum şimdilik onu rahatsız eden bi durumu yok
DefneErcis AyseLinam kulak çöpü sabun vb şeyler uygulamayın bebeğinize. İlk 6 ay sadece anne süt alan çocuklarda 10 gün yapmaması normal zamanla öğrenecek annesi kaka yapmayı merak etme 😘😘 çok zorlanıyorsa bir çay kaşığı has zeytinyağı verebilirsin miniğe 😘
Ertugrulunannesii AyseLinam yapmadığım bişeyi önermem size ama benimde bebeğimde kakasını yapamıyordu çok ıkınıyordu hergün bi çay kaşığının ucuyla saf zeytinyağı veriyprum düzeldi çok şükür
AyseLinam ayazsmomm anne sütü alıyor ama sürekli ıkınıyor yapmaya çalışıyor gibi ama gazı çıkıyor yapamıyor ☹️
Buse01 AyseLinam doktorum kulak çöpüyle uyarı verebilirsin demişti ama 3 gün normal sanırsam canım ama bebeğini sıkıntıya sokuyorsa uyaran ver
Mrvee00 AyseLinam Ya bende ilk böyle olduğunda 1 çay kaşığı yağ içirmiştim kabızmı oldu diye ama şükür akşama yapmıştı kakasını belki deneyebilirsin onu
NidaM AyseLinam AyseLinam rezene veya anason çayını onerebilirim günde 1 şu bardağı iç. hemsutun artar hem kabizligi çözülür hemd3 rahat uyumasini saglar
Merveipekalkan Bizimde 5 gün olunca fitil yaptırdı doktor kullanmak istemiyorum ama kızum çok ıkınıyo zorlanıyo üzülüyorum. Mecbur yaptım. Hem emziriyorum hem mama veriyorum sütüm az başta hiç gelmedi😔