3 ay 13 günlüğüz bizde gece dörtte, gece uykusuna geçiyor.akşam ondan 4 e kadar da ağlıyor.artık sussun diye arabada gezdiriyoruz tam araba duruyor uyanıyor.psikolojim alt üst oldu.emmekte istemiyor.sadece uykuda emziriyorum.tam dalıyor emziriyorum gazını alınca uyanıyor.bu sefer uyutana kadar tekrar acıkıyor.sürekli döngü halindeyiz.kafayı yemek üzereyim