Ben sağlıl ocağından verdiklerini baya kullandım bebeğimde ıkınarak kala yapıyordu kıpkırmızı oluyordu hep benim desteğimle yaptı kakasını sonra araştırınca öğrendim içeriği temiz ocean var onu aldım sadece zeytinyağı ve d vit hiç gaz yapmadı çok rahat artık. Bi içeriğini araştırın kullandığınız d vitamininin belki ondan olabilir. Doktorunuza da sorun tabi ayrıca