Merhaba anneler kızım 3 ay 17 günlük ufak tefek öksürüyor du tükürük yutuyor sandm sonra baktm ki normal öksürüyor çarşamba günü hastahaneye götürdüm doktor iki şurup bir burun spreyi verdi ama sanki hiç bir işe yaramıyor gibi genzi iyice tıkalı gibi varmı bebeği üşüten bizim kadar olup fikir verebilecek