Mavimsi1 Arkadaşlar görümcemin oğlunun 4 gündür şiddetli kusma ve karın agrısı varmış ve biz bugün öğrendik ki apandisit patlamış kuzumun😭 başına gelen var mı? Neyden oluşuyor? Ve amaliyat sonrası süreç nasıl oluyor? Kötü bişi değildir inşallah 🤧
Tuba Mavimsi1 ben 5-6 yaşlarında olmuştum benimki de patlamıştı. Sonrasında gülüp öksüremiyordum çok canım yanıyordu. Onun dışında 1 haftaya kadar toparlandım. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Ebru-isil Mavimsi1 apandisit ameliyatı doktorlar için en kolay ameliyat canım ben oldum kapalı ve açık şekilde oluyor.Benim iyileşirken acımıştı bazen de soğukta sızlıyordu ama açık ameliyattı benimkisi sonradan geçti o sızlama falan da