Aysemcan Bugün doktor kontrolünde söyledi. Bebişte hidrosel varmış. 1 yaşına kadar takip et. Azalabilir dedi. Başına gelen anneler var mı? Endişeleniyorum.
YigitAlpsMom Aysemcan evet bizde de hem hidrosel(su fıtığı) hemde kasık fıtığı vardı kasık fıtığından ameliyat oldu ama hidrosel hala var 1 yaşına kadar geçiyormuş
2prematureannesi Aysemcan oğlumda kuvezden çıktıktan sonra doktorda göz muayenesi olurken çıkmıştı kasık aşıdan dolayı 1 hafta bekleyip hemen ameliyata almışlardı enfeksiyon olunca yara idrardan 1 ayda anca geçmişti şimdi sadece izi kaldı o yerin
Aliveannesiiii Aysemcan oğlumda var şuan 4 aylık, her ay doktorumuz kontrol ediyor. Geçen ay doktor katılaşmış sertleşmiş dedi film çektik çok şükür temiz çıktı. Takibe devam. Doktorum bir yaşına kadar geçer geçmeyen o kadar nadir gördüm ki diyor. Endişelenmeyin siz de çok yaygın görülürmüş.
Esra1986 Aysemcan nasıl anladı acaba teşhisi neye gore koydu benim kızımın da görünüşünde birşey yok şükr ama sol kafa kısmında bi çıkıntı var bendw göstereceğim
2prematureannesi YigitAlpsMom evet doktor bizede demişti 1 yaşa kadar geçiyor su fıtığı oğlum kaşık fıtığı olduğu için ameliyat demişlerdi hatta doktor bize kasık fıtığı inip tekrar şişiyorsa o iyi hiç inmiyorsa kötü demişti birde kaşık fıtığı çıktıysa 1 yaş öncesi zehirli oluyormuş kız çocuklarında da çıkıyormuş ama kendini hemen göstermiyormus belli bı sure sonra fark ettiriyormus
SerayDoruk Benim oğlumda da hidrosel vardı 2 aylıkken farkettik doktor kendiliğinden 1 yaşına kadar geçer, takip edelim dedi. 1-2 ay içinde kendiliğinden inmişti çok şükür şuan bir sıkıntımız yok.