Kızlar merhaba oğlum 4ay 5günlük sağlık ocağına götürdüm dün kan damlasına başlıyoruz bu ay dedi ben verdikleri damlayı istemedim kendim alırım dedim ama aslında çokta damla kullanma taraftarı değilim. Daha küçük olduğu için pekmek vs. de veremem. Sizde de kullanmayanlar var mı ? Kan değerlerinde herhangi bi sorun oldumu kullanmadığınız için?