ikizlerinannesi Kızlar ikizlerim 32 haftalıkken dogdular son 1 aydır kısa süreli nefes alamami diyim yoksa nefes darligimi bilemedim kısa sureli nefes alamadiklari oluyo byle 5 6 saniye o 5 6 saniye icinde çırpiniyolar resmen birden oluyo yarin doktor kontrolumuz var doktorumuza bir defa syledim anlattim durumu bronsit yuzunden hava aliyolardi havadan olabilir demisti hava almayi biraktilar ama hala ayni neden olabilir bi fikri olan varmi veya byle biseyle karsilasan 😥🤔
Kvsr07 ikizlerinannesi merhaba nefes darlığı ile ilgili dr nuz ne dedi şu anda benim kızım da 4 aylık olmak üzere benim kızımda erken doğdu endişe ediyorum teşekkürler