1 aylık bebeğim var. İlk 2 hafta 8 Günde bir yaptı kakasını. Yaptığında da baya yapıyor batıyordu her yer. Şimdi son 2 haftadır her bezini açtığımda bir parça yapmış oluyor. Ve kakasını yaptığı anda feryat figan bağırarak çıkarıyor kakasını. Yani kabız zor çıkarıyor desem her gün çıkarıyor ishal desem çok az az çıkarıyor. Çok sık değiştirmeme rağmen hep kakalı kaldığı için pişik de olmuş. Ama sorun pişik değil bence. Açık tutup bakıyorum makatına ağlamıyor duruyor. Sonra kakası tam gelince çığlığı basıp bir anda çıkarıyor. Nolur bir şey diyin ne yapayım bilemedim 😔