Bebeğim 6 aylık,doğduğundan beri sadece uykuya geçerken emzik emerdi. Uykuya dalınca ağzından düşerdi o uyumaya devam ederdi. Ama son zamanlarda Emzik düşünce bebeğim de uyanmaya ve çığlıkla ağlamaya başladı. Bende emziği bıraktırmaya karar verdim. 1 hafta oldu ama ne gecemiz var ne gündüzümüz. Ne yapacağımı şaşırdım. Tekrar vermeyeceğim emziği fakat ne zaman bitecek bu eziyet :( ne zaman alışacak :( var mı tecrübeli anneler bana akıl verecek :(