Selam herkese 😊 21 aylık oğlum var, 3.ayından beri sleepy bez kullanıyoruz ama artık büyüdüğündenmidir neden bilmem, gündüzleri sızdırma sıkıntısı yaşamıyorken geceleri bu durumu yaşamak artık bezdiriyordu hem çocuk ıslanıyor hem uykusu bölünüyor saatlerce uyumuyordu. Sleepy gece bezini denedim ve çok memnun kaldım. Ne sızdırma nede başka bi sorun yaşamadık, yaklaşık olarak 10-11 saat uyuyor oğlum, bez kocaman olsa dahi bir sızdırma yok. Bahsettiği gibi 15 saat emme kapasitesini tecrübe edemedim ama 11 saat bile yeterli geldi bizim için. Doğru giydirildikten(külot bez olduğu için) sonra sıkıntı olmuyor. Bu sorunu yaşayan anneler için yazmak istedim biz çok muzdariptik bu dertten. Herkese iyi geceler 😊