Merhaba bebegim 1 yasinda bugune kadar gece uykusuna 12 1den asagi gecmedi. Erkwn yatirmaya kalkinca hep uyaniyordu. Gece uykusunu one cekmek istiyorum artik ama nasil bilmiyorum. Suanki durumumuz gece 12 1 gibi uyur gece 2 bazen 3 kere uyanir bazen emer uyur bazen sallarim uyur. Kendisi uykuya gecemiyor. Sabah bi 7 gibi uyanir ben geri uyutmaya calisirim 9 bucuk 10 gibi kalkar. Ogle uykusunu 12 bucuk 1 civari uyur sonra 4 5 civari birdaha uykusu gelir. Bu arada disari cikarsak arabada veya bebek arabasinda da uyur. Gece yine 12 1 civari gece uylusuna gecer. Ben de erken yatan bebelerin annelerini kiskaniyorum 😄 ama sanirim benim hatam va4 bu sekilde olmasinda. Soyle 9 da max 10da uyusa gece yine 9 da kalksa aaahhha ahhhh cok sey mi istiyorm