Altı aylık kızım var karnımda hep aynı şekilde durduğu, makat pozisyonda olduğu için kafa eğriliği boyun eğriliği ve yüZde asimetri bozukluğu var maalesef. Doğduğundan beri her kontrolde söyledim doktorlara önemsemediler düzelecek geçecek dediler 4. Aylıkken kafasını dil tutmaya başladığında boynunu eğri tutuyordu sonunda doktor ultrason istedi ve boynunun sağ taraftaki kası ile sol taraftaki kası arasında fark çıktı bunun üzerine egzersizler ile tedaviye başladık. Çok şükür şuan arada pek fark kalmadı. Böyle şeyler ihmale gelmez yüzündeki asimetri bozukluğu da düzelmeye başladı. Bu arada hastalığın adı tortikolis ve en iyi egzersizleri fizyoterapistler gösteriyor