Asminim
Merhaba güzel Anneler, kızım 20 gün önce hastalandı öksürük, ateş, burun akıntısı doktora götürdüm 1 hafta kullan dedi ilaçları kullandım ve kestim, şimdi yine aynı durumu yaşıyorum bu sabah kızım öksürüyor grip olmuş, doktorun verdiği ilaçları kullansam olur mu acba