Bocukgoz 9 aylık oğlum beşiğinde rahat degıl hareketlendı ıyıce kenarlara uyurken kafasını falan çarpıyo park yatak almayı dusunuyorum kızlar kullananlar söyleyebılırmı kaç sene kullanabıldınız
bianneeee Bocukgoz bende dokuz aylıkken park yatağa geçtim kanz marka fildir fildir donuyir kızım ayağa kalkiyir kullanışlı baya kullanırız diye düşünüyorum
Mom0791 Bocukgoz benım kuzen oğluma kullanıyor oğlu 2 yasında hala kullanıyor ben kızıma aldım bayan 4 yaşına kadar uyur dedı
demirboy Bocukgoz ben eltimden aldım 2 hafta oluyor bebeğim şu an 10 aylık hiç sevmezdim park yatak ama o kadar rahatmış ki. Yalnız bendeki yana doğru 60 cm dar geliyor rahat uyuyamıyor. Önerileri bende merak ediyorum uzun süre giderse geniş olanlardan alırım
Bocukgoz bianneeee bende şimdi araştırmaya başladım beşik guzwl ama kenardakı tahtalar tehlıkelı olmaya başladı
Babyliaaila 4-5 yaşına kadar kullanılıyor diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam biz daha 5 aylığız ilk katında yatıyor çok rahat hemde taşınıyo her yere çantayla
Angel01 22 aylık odası var gene park yatakta yatıyor yatağımızın hemen yanında park yatağı canı sıkılınca yataktan atlayıp içine girip uyuyor ben böyle bir sevda görmedim
bianneeee Bocukgoz kesinlikle bana da tehlikeli geliyor ahşap tercih etmedim o yüzden hemde daha derin olduğu için dışarı çıkma gibi riski de olmaz
Angel01 Bocukgoz ilk chicco aldım kırıldı sonra çok seviyır diye e bebek mağazasından aldım baby plus 295₺ydi sanırım.Memnun kaldım tavsiye ederim
1ogrencianne Bocukgoz Kraft kullanıyorum. 14 aylık oğlum. Alt kademesine geçtik. Güzel fakat aşırı hışırtı çıkartıyor döndüğü zaman. O yönünden memnun değilim. Boyut olarak güzel güvenli
BademsMam Bocukgoz 3 4 yaşına kadar kullanmayı düşünüyorum gayet rahat sonra çocuk bazasına dönerim zaten