Kızlar bebeğim 2 ay 24 günlük. 1 haftadır kakasını yapmadı çok da gazı var emerken,uyurken vs sancılanıyor doktor kolik demişti. İnternette takip ettiğim doktor 14 gün kaka yapmamayı normal kabul ediyoruz diyor fakat canı acıyor bebeğimin. Başına gelen var mı acaba ? Sizler ne yapıyorsunuz bu durumda?