Elo10 ben hayatım boyunca almadığım kiloyu, emzirme döneminde aldım. Doğuma 59 ile girdim, doğum sonrası 1.ay kontrolünde 50 kiloya düşmüştüm. Sonra ışık hızıyla bir kilo aldım ki 😔 68 69 lara çıktım. Emzirirken sağlıklı beslenmeye başladım, ekmeği kestim sadece. Bir de sürekli hareket halindeyim zaten. Şuan 59 kiloyum. Bu 10 kilo emzirirken gitti. Emzirmeyi bıraktım hala aynı ayarda devam ediyorum.