Merhabalar arkadaşlar oğlum 10.5 aylık 2 gündür ateş huzursuzluk vardı hastnaeye gittik boğaz kızarıklığı ve orta kulak iltihabı var dendi klamer verdi ne zamana geçer sanırım boğazı çok kötü büyük insan gibi arada bir öksürük tutuyor çok iştahsız herşeyi çok güzel yerdi tecrübeli anneler başka neler yaptınız evde. Çok üzülüyorum antibiyotik kullanıyoruz kullanmamamiz gerekiyordu ama mecburen kullnacaz 😔