Alperenm etraf söyler soyleyecekte. Biz napiyoruz duymuyoruz. Cocugun bagisikligini anne sutunden kazaniyor. Kilo alimi en az 500 grmsa ve gunde 5li cis varsa doyuyodur. Yarin mama alinca birde biberonla verince nolacak biliyor musun? Red yasayacak ve meme emmeyecek. Etrafta sirf kilosu arttigi icin masallah diyecek. Ve belkide emmiyo diye daha cok hastalanacak. Sonra o etraf belkide size dönüp iyi bakamıyor dikkat edemiyor diyecek.. Cocugunuza en guzel en iyi sekilde bakabilecek tek kisi sizsiniz lutfen duymayın eger psikolojinizi bozuyorsa benim gibi evet mama veriyorum diyin icleri rahat etsin..