Merhaba anneler bebeğim 2 ay 20 günlük 3 gündür kaka yapmıyor sadece anne sütü veriyorum birde nurse harveys şurubu gaz için suda vermiyorum bugün üç çay kaşığı verdim kaka yapmamasi normalmi bu kadar soğuk birşey yemiştim birde etkilermi napsam sizce