Drkgrss
sağım yaptığımda cc hatırlamıyorum ama yarım çay bardağı kadar çıkıyordu bildiğim kadarıyla sağım bebeğin emmesi kadar kuvvetli değil..
4 aylık kızım 8100 gr tombik olmasının sebebini haftalık yediğim köfteye bağlıyorum.. çünkü ne zaman köfte yesem (harcı kendim hazırlıyorum hazır asla kullanmıyorum) ve bol su içsem sabah uyandığımda emzirmek için nerdeyse kızı uyandırıyorum göğüslerim taş gibi oluyor 🧿 maşallah deyin 🙈
bi de bol su
sütü yapan su yediklerimiz sütün kalitesini arttırıyor.. yakın zamanda covid oldum sütüm azaldı moral yüksek tuttum ve düzeldi
süt çok duygusal bir nimet benim sütüm çok bebeğim doyuyor yetiyorum uykusuz kalmıyorum evin işi mi amaaaannn hallolur ben bebeğimin sütünü düşünmek zorundayım kimse kusura bakmasın yan gelip yatcam tabi 😁
bazen de çok emziriyorum mesela saat başı emzirdiğim oluyor 2 saat arayla göğüs değiştiriyorum..
fırın gibi düşünün 100 ekmek ürettin 40 ını sattın bitmeden üretir misin göğüs de öyle bir şey emzircez bitircek süt gelsin.. pozitif düşünün yorumlamaya çalışın fabrika ayarlarıyla oynayıp yorulup üzülüp bebeğin rızkıyla oynamayın kim laf ediyorsa bunu söyleyin 🤣 bol sütlü günler