esraeylul34 Kizlar ya kizim 8 bucuk aylik normalde gunde en fazla 2 defa yapardi simdi bugun gunduz tam 5 kez yaptı acaba sikinti mi var bi kac gundur boyle 😬
Nursma esraeylul34 benim kızımda öyleydi doktor güzel besleniyorsa yapıyordur kıvam olarak çok sıvı değilse sorun yok demişti.
iyimserperestt esraeylul34 benim kızda 8 aylık şişli bez aldığım çok nadir çoğunlukla hep kaka yapıyor uzun zamandır bu şekilde bir sıkıntı oldugunu sanmam canım.
Burcu35 esraeylul34 13.ayına kadar hep günde 5 kere yaptı oğlum. Doktor metabolizması güzel çalışıyor dedi. Kızınızın kakası ishal gibi değilse sıkıntı yok demektir