Hulyaaa Dykdyk kız oda bisey mi 😁 benim.esim.saglik.calisani düşün . Suan kovid hastaneden kaptı evde izole ona rağmen bana beş gündür teste gelicez diyorlar gelmiyorlar
mineshn Bende karantinadayım ama 3 gündür koku almıyorum test yapmaya gidicem korkuyorum da poxitif çıkar diye yaşadınızmı bu belirtiyi
Dykdyk mineshn yaşadım yaşıyorum hala tat var ama koku yok. Geç kalmadan gidin bence Allah korusun bide ciğerlere iner. Hemen tedavinize başlanması lazım varsa