FikriyeAli Birgul biz daha küçüğüz 5 aylıkken falan başladım ben ek gıdaya yeni yeni beyazını da veriyoruz bir bütün yumurtayı kahvaltıda yıyoruz ve su an daha 6 ay 12 günlüğüz 😄😄