CemreKerem35 bu bütün tıpta kanıtlanmıştır. Yedikleriniz değil içtikleriniz ( su katkısından dolayı ) süt yapımına etkilidir. Söylediklerinizin sütünüze vitamin olarak faydası olmuştur %100. ama asla süt yapmazlar :):) güzel emziriyorsunuz ve üretiminiz iyi demek ki. Ve ayrıca meme ne kadar çok boşalırsa o kadar çok dolar. Beyin şöyle diyor AA bu çocuk hüp diye içti süt kalmadı hadi hemen dolduralım ;);) ne kadar talep o kadar çok üretim, Benim hiç mesela sütyenim ıslanmadı, hiç şakır şükür akmadı sütüm 6.5 aylık oğlum, ama ben hala sadece gündüz 3 kez mama veriyorum. Oda 90 cc, Sarılıkta alıştırdık diye Kesince emmesi etkileniyor. Dudak tiryakisi gibi düşün. Görümcemin penyesine geçerdi süt ama 5. Ay bitti. Aylardır sadece mama veriyor.