MetehanZ Minikimucize biz ikinci ay aşısını olduk doktorumuz bize şişme daha sonraları akıntı vs olabileceğini ama müdahale etmememiz gerektiğini,hiçbir şey sürmememiz gerektiğini bunların çok normal olduğunu söyledi