BerzanMahir72 ben içiyorum. Bi kupa kadar suyu cezveye alıyorum kaynatıyorum toz kimyon koycaksam bi çay kaşığı kimyon (tane koycaksam da biraz havanda dövüyorum) sonra biraz şeker koyup karıstırıp bi kapak kapatıyorum 10 dk. Demlendiriyorum sonra suzup içiyorum