Ben de ayakta sallardım ilk dişten sonra kademeli olarak verdim eğitimi. Önce gece uyutmada sallamadım. Yanına uzandım dokunarak oyun oynar gibi poposuna pış pış yaptım. 2 gün sonra öğle uykusunda diyerek 1 haftada sallamayı bıraktık. Ama ara ara huzursuz olduğunda(2 dişimiz çıktı 1 hafta içinde) hafif kucağımda sallar gibi yapıyorum sakinleşiyor tam dalmadan yerine yatırıyorum. 2.haftada inş yatağında devam edicez şuan yan yana yatıyoruz ki güven kaybı yaşamasın diye 6 ay 5 günlüğüz.