Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük bıngıldagi erken kapandi en son muayene de 1×1 ’di doktora götürdüm baş çevresi 39 olması gerektiği ölçüde bu şekilde olan var mı.bebegi doktor bi sıkıntı yok baş çevresi büyüyor takip edicez dedi ama yine de kafama çok takılıyor bazı kaynaklarda 3 ayda kapanması sorun olmaz diye okudum lütfen içimi rahatlatin iyi aksamlar