Damla1papatya kendini tam anlamında yeterli hisseden bir anne eminim yoktur. İnanın ben de çok yorgunum , oğlum 8 ay 3 günlük ben de 8 aydır en deliksiz uyuduğum 3 saattir , uyku düzenim yok bu düzensizlik düzenim oldu , bütün hayatım tamamen değişti fakat yapacak bir şey yok , o kadar savunmasızlar ki , en çok da bize ihtiyaçları var , güzel tarafından bakın , böyle kalmayıp büyüyecekler. Bu hallerinin zor da olsa tadını çıkarın, çünkü ben öyle yapıyorum ilerde kucağıma alamayacağım o yüzden şimdi doya doya öpüp kokluyorum her ne kadar çok yıpranmış olsam da