Busranisa Kızlar ilk önce ben sonrada kızım ishal oldu 😞😞 doktor 7-8i geçerse ishali ve ates kusma olursa getir dedi ama sadece ishali var ☹️☹️
Seli_m Busranisa ishal geçmez de yediğiniz bişey sizi ishal yapmıştır aynı şekilde sütten bebeğe.geçmiş onu etkilemiştir, bi kere bizde de olmuştu
seydaac Busranisa evet geçebiliyor. 3 aylıkken benim kızıma da geçti benden. İlaç kullanmıştık biz, öyle düzelmişti.
Flashtv Busranisa bizde 3 aylıkken böyle olmuştu önce ben sonrada oğlum olmuştu 2. Gün de devam edince doktora götürmültüm
EJDERYAA Busranisa geçmiş olsun bi kere banada olmuştu önce ben sonra kızım bence anneden geçiyor 3 gün sürdü bizim sonra düzeldik
Seli_m Busranisa sadece süte devam edin, bi de vücudu su kayb ettiği için su verin, geçmezse doktora danışın
Busranisa EJDERYAA cok tesekkür ederim. Bizim cumartesi günü tam 1 hafta olcak 😞☹️ İnşallah düzeliriz biran önce
Busranisa Seli_m kadın doğuma gitmiştim antibiyotik ve fitil verdi akıntım vardı biraz o ilaçlardan şüphelendim acaba onlar beni ishal kızımıda mı ishal yaptı ama doktora da emzirdiğimi söylemiştim
Seli_m Busranisa normalde vermek gerekmez ama ishal durumunda veriliyor diye biliyorum, çok su kayb ettiği için vücudu susuz kalmasın diye
Busranisa seydaac gün içinde 2 kez tamamen bezini kakayla doldurucasına yapıyor diğer bezleri sanki alttan gaz çıkarmışcasına az az yapıyor
seydaac Busranisa tahlil falan yapıldı mı peki, benim kızım da az az 4 5 kez yapıyordu gün içinde. Öyle bezi dolduracak kadar değildi ama. Yine de tahlil yaptırmıştı biz.
Busranisa seydaac malesef doktoruma aradığımda eğer kusma ateş olursa getir dedi 😫😫 ama böyle giderse götürücem
Busranisa Flashtv bizimde öyle tam 3 ay 8 günlüğüz bizim 1 haftaya bulucak gibi bi ara geçti gibi oldu ama hala devam 🥺 doktor da ates ve kusma olursa getir dedi
seydaac Busranisa brnim kızımda, ateş kusma hiç olmadı, sadece ishal vardı. Tahliklerde de enfeksiyon görülmüştü kakada.
Flashtv Busranisa ishal kesici nasıl vermedi anlamadım bize maflor turuncu paketten vermişti azaltarak kesti
Busranisa seydaac 😞😞 ayy benım doktorumda beni tatmin etmedi zaten böyle giderse götürücem cok tesekkürler