Busra1998 Karauzumum acık ameliyatmı oldu kapalımı cnm benim bebeğimde ben fark etmesem doktorlar bile fark etmedi o kadar cok şekil bozukluğu yok ama ileriki dönemlerde ne olur bilmiyorum
Karauzumum Busra1998 aynen öyle küçükken tanı konulmuş olsaydı yeğeniminki süturları açık bırakacak çok küçük bir işlem görecekti sizinki bu olabilir ama 17 aylık olduğu için açık yaptılar bir iki ay daha geç kalınsa hiç bişey yapılamayacakmış maalesef