Merhabalar sevgili anneler. 2 aylık bir kızım var bazı akşamlar ağlamaya başlıyor herşeyi deniyorum fakat ara ara susup tekrar ağlıyor. yatırıyorum, masaj yapıyorum, gazını çıkarttırıyorum, kucağıma alıyorum ama sakinleşmiyor. emzirmeye çalışıyorum sol göğsümde emerkende ağlayıp bırakıyor. Sıktığımda süt de geliyor ama istemiyor. bi müddet sonra sağı verdiğimde sakince emiyor ve uyuyor neden oluyor acaba?