Aybarsmom00 Oykusunannesi bizimde iki gün oldu baya uzayan mukus önceden çok nadir olurdu hiç aşıdan olduğunu düşünmemiştim acaba alerjisi mi var diye düşünmüştüm😳
Baturalpinannesi Oykusunannesi bizim oldu canım aşıdan sonra ama aşırı değil çok az oldu 2 gün sürdü 2 günün sonunda normale döndü
Ek-istanbul Oykusunannesi bizim aşı oldugumuz gğn ve ertesi gün ishal ve mukuslu olarak dışkılamamız oldu sonra geçti.
Goktug1308 Oykusunannesi bugün rotavirüs aşısını yaptırdım ½ gün ishal olabilir dedi. Bebeğim fazla süt emmekten zaten hafif mukuslu kaka yapıyor biraz önce ishal seklinde kaka yaptı ama rengi falan gayet normaldi ilk günden baslıyor demekki ishalde
Oykusunannesi Aybarsmom00 rotavirüs de yapıyormuş sanırım mukuslu kaka ya da alerjiyi tetikliyormuş sizin kaç gün sonra geçti mukus
Oykusunannesi Baturalpinannesi aşıdan bir gün sonra mı oldu yoksa bir hafta geçtikten sonra mı hatırlıyor musunuz acaba
Anne1254 Bizim doktorumuz aşıdan sonra ishal olabileceğini söylemişti yani olabilir normal bunlar tabi sen yinede istersen doktoruna sor muhakkak daha sağlıklı bilgi verecektir
melasya Oykusunannesi rotadan sonra 1 hafta kadar ishal agrili kotu kokulu kaka devam etmisti sonra duzeliyo.asi direk bagirsaklari etkiliyo cunku bol bol emzirin karnina msj yapin
Dlrbt Rotavirüs aşısından 1 haffa sonra bizde kan ve mukus başladı. Doltora götürdük rotavirüs alerjiyi tetikliyormuş. İkinci dozunu yaptırmamıştı aşının