MelisNil bende değiştiricem bebek mama içince gazını çıkarıp sakin sakin uyuyacağına vs çok rahatsız olup huzursuzlanıyo. Gazını da çıkarıyorum ama çıkarana kadar mızmızlanıyo en sonunda mutlaka çıkarıyo 🤷🏻♀️ Çıkardığı için mi bilmiyorum 1 saat sonra aranmaya başlayıp yine mızmızlanıyo o zman emziriyorum artık. Reflü falan olsa diyorum emdikten sonra çıkarmıyor hiç