Kızlar 17 aylık bir bebeğim var. 9 aydır Cerazette kullanıyorum adet hiç olmadım. 4 5 ay önce hastaneye gittiğimde doktor emzirdiğin için normal demişti. Yaklaşık 10 15 gündür kanama geliyor adet oldum diye seviniyorum bakıyorum sabah iki damla gelmiş akşam yok ertesi gün akşam tekrar iki üç damla kadar gelmiş. Biraz açık oldu kusura bakmayın. Var mı böyle başına gelen haptan mı kaynaklı acaba. Doktora randevu aldım fakat bir hafta sonra gidicem