Dha öncede yazdım ama kimse cevap vermedi lütfen kullanan veya bilgisi olan varsa yazsın. 16 aylık kızım var bronşit 10 gndr ve doktoru zespira verdi 3 gndr kullanıyorz ve geceleri uyurken birden çığlıkla ağlayıp uyanıyo internette araştırdım bu şekilde olanlar varmış bilgisi olan varmı acaba? Başka yan etkiside oluyomu?